Mac99 internetten hesaplama sitelerinden baktım. 4.haftadasın. Görmemesi normal. Hic canını sıkma. Git beta hcg ver canım. Hatta vermişken diğer kan değerlerine de baktır. Ben 5te vermiştim 1000 küsür cıkmıştı.
5üstü bi gündede git tekrar baksınlar ultrasondan.
Şimdi ortalama en yüksek 400 civarı falan cıkar senin diye düsünüyorum. İnternetten ögrendiklerime göre
Bi tane düsük yaptım o yüzden bunlara cok hakimim. Senin telaş edeceğin bişey yok simdilik emin olabilirsin
Erteleme kan işini 🤗