ilaydakaya-21 32 +2 hamileyim kızlar aşırı vajina kaşıntı var sizde de oylemi ne yapmam lzm nasl durur
Bahar1644 ilaydakaya-21 benimde çok oldu doktoruna sor ve travazol krem var o çok iyi geliyor onu alabilirsin
Bsrblr ilaydakaya-21 doktora dedim oda cildiyeye gonderdı bı krem bıde şampuan verdı haftada bı şampuanlayıp beş dk beklıyorum kremı de akşam sabah sürdüm beş altı gün somra azaldı şükür
zeyno012 Bahar1644 banada çok iyi geldi travazol. Ama eşim alanakadar sirkeyle yıkadım oda hemen kesti
Sgsj Bendede olmuştu ama artık duramıyordum kullandığım hiçbir şey etki etmedi yoğurt sür demişti biri sürdüm anında kesti
Bsrblr ilaydakaya-21 travazol da kortızon var kullanma gecerır kısa surelıgıne sonra yenıden başlar bunlarj kullan dedı