
Arkadaşlar 35+3 de nstye girdim. Karın sertleşmesi hafif bel ağrılar ve sırt ağrısı var. Ama normal dedi doktor. Nstde kimisi 20 üstünde olursa sancı var diyor.karindaki sertlik bebeğin toplanması gibi kuvvetli hareket gibide tam ifadede edemiyorum. Tek gebelik ve kız bebek