Suhedammss Normalde özel takipliyim özelde14 haftada ve 18 haftada erkek olan cinsiyeti dün 19 haftamda Zeynep kamilde kız dendi şimdi çocuğum cinsiyeti ne acaba.. 1 hafta öncesi özelde erkek bak buda pipisi falan dedi dün 2 çizgi var kız dedi
Sadelim Suhedammss benim de iki farklı doktor erkek dedi üçüncuye gittim kiz dedi emin misiniz ikisi erkek dedi dedim dur bakayım dedi iyice baktı aa evet erkek bak buda pipisi dedi kesin mi dedim evet dedi ama içime bı şüphe düştü bugün muayenem vardı erkek dedi yine bir sonraki muayenede tekrar sorun bakalım hayırlısı olsun inşallah ama.insan merak ediyor
Sadelim Suhedammss ama şu da bı gercek ozeldeki ultrasonlar daha net devlettekiler o kadar değil benim gözlemim sanırım en iyisi detayliyi beklemk 😅
Suhedammss senafa_ dedim zaten doktor değil asistanlar bakıyor bı sonraki ay tekrar sorarsın ama ben kız olarak göruyorum dedi bende şaşırdım kaldim