Dün gece sabaha kadar ara ara lekenme ve alt karın yaşadım bugün doktora gittim kese göründü kanama veya lekenmeye yapcak bişeyimiz yok dediler tüp bebekle gebe kaldım iğne fitil ve hap kullanıyorum aranızda böyle olup devam eden var mı 2 hafta sonra boş gebelik mi değil mi diye bakılıacak