Sdknurr Kızlar bebeğim bi aylık oldu sarılıktan bi gün küvezde kaldı şuan üstünde 15 gün geçti halen iyleşmedi ne yapalırım sürekli emziriyorum kusuyor
Seher_06 Reflu yatagi alabilirsin.Probiyotik takviyesi ara ara da 1 cay kasigi rezene verebilirsin.Midesi sütü hazmedemiyodur.Yada gaz birikiyodur o yüzden kusuyordur