Birsürü video izledim ama anlayamadım kasılma nasıl bişey bebeğim bazen bi yerde toplanıp sanki poposunu dayıyor içimde esniyor sonra geri eski haline geliyor hafif de acı oluyor bu kasılma mı sancı da adet ağrısı gibi hafif belden kasıgıma bi aşrı hissediyorum geçiyor böyle birşey mi ayrımını yapamıyorum bi türlü anlamadım bilen biri anlatabilir mi lütfen 🙏