Premsesko beyaz yaka tansiyonu derler bende evvelden beri var ikinci gebeliğim bunda da var kendi doktorum dışında kim ölçerse yüksek çıkıyor hele ilk defa ölçtürdügum bi yerse hep yüksek kardiyolojiye gidip tansiyon holter taktırın 24 saatlik ölçüm yapıyor ona göre doktorunuzla görüşürsünüz tansiyon preeklampsi riski açısından önemli bende ayda bi defa 24 saatlik idrar veriyorum çok şükür kaçak çıkmıyor ama her ihtimale karşı