Gksslm 17 haftalık oldum ama hiç hamile gibi değilim karnım hiç çıkmadı normal mi benimle aynı hafta olup böyle olan var mı acaba
Cetinkayasda Gksslm çok normal 23 haftalık oldum anlaşılmıyor bile 6. Ayda büyümeye başlar diyorlar o yüzden endişe etme gayet normal bir durum 🎈
mervemurat16 Gksslm iç karın genişse çıkmıyor bende 7.ci aya giricem aşırı bir göbek yok kilo alınmış gibi duruyor
Gksslm Hepinize çok teşekkür ederim ilkinde epey vardı bunda olmayınca korktum açıkçası gelişmiyor mu diye o yüzden sordum 🙏
Leyla1993 Gksslm fit bir anne olucaksin demekki.bende ilk hamileligimde 25 haftadan sonra çıktı genede az bende hep korktum belki kilosu az falan öyle değilmiş normalmiş)şimdi 14 haftaligim 15 diyelim 1 gün kaldı cunki.gene yok😅
Busakturk Gksslm valla 30 da bile kıyafetle çok belli değildi😅 26 dan sonra biraz biraz belli olmaya basladı
petekceee Gksslm ben 15 haftalığım karnım var 😂 sinir sistemim çöktü bu sebepten tabiki herkesin yapısı farklı ama sanki baya büyüyecek gibi hissediyorum bu sefer de bakalım başımıza neler gelecek