On-Fr-Tu Merhaba. Gebelik şekeriniz var mı? Kilonuz ve boyunuz orantılı mı? Eğer gebelik şekeriniz var ise doktorunuzun tavsiye ettiği diyet listesi ve günde az ama sık 5 öğün aç kalmayacak ve aniden şekerinizi yükseltmeyecek şekilde beslenmeniz gerekmektedir. Bebek için sağlıklı olan budur. Eğer kilo/boy orantınız da ideal değilse kiloluysanız yine kendiniz için düzenli beslenmeniz gerekmektedir. Olabildiğince karbonhidrat ve şekerden uzak durmanız gerekli. Benim gebelik şekerim yok, 54 kg hamile kaldım 66 kiloyum şu an. 33. Haftam bitmek üzere buna rağmen hem spor hem her gün yürüyüş hem de şekersiz besleniyorum. Günde 5 öğün olacak şekilde. Ne kilom var, ne şişliğim ne ödemim. Bu söylenenlerin hepsi sizin ve bebeğinizin sağlığı rahatı için. Diğer türlü tabi gofret/çikolata paketli gıdalar yemek kendi tercihiniz. Siz bilirsiniz.