Kubraanur Bence kesinlikle ipek 🌸 ismi daha hoş ve naif 💓 Alya isminde tanıdığım var 9 yaşında kıza , herkes okulda al-ya şunu al yaa der gibi dalga geçiyormuş. Bu arada benim kızımın ismi ipek 6 aylık ismi gibi ipek bi kız naif hissiyatlı bi bebek 💟 biz yurtdışında yaşıyoruz orijinal Türk ismi olması ve telefuzu kolaylığı açısından tercih etmiştik 🤍