EvrimAnac ben mart bası doğum yapçam inşallah daha almadım ama listeledim
Hastane çıkışı 10lu
Zıbın 7 tane(0.3 ay)
Alt üst takım şapkalı 5 tane(0.3 ay)
Tulum 4 tane(0.3 ay)
Yelek 3 tane (0.3ay)
Çorap 15 tane
Battaniye kalın, ince,
Ağız mendili 6lı
Şimdilik bunlar 3.6ay ları sonra almaya baslarım önceden alıp doldurmak istemiyorum