elisa38
Ben Allah izin werirse özelde doğum yapicam en azından bizim burunun dewleti bı değişik ebeleri fekan o yüzden ben biraz çok heycanli panik biriyim benimle ilgilenecek sohbet eşliğinde olacak bir doktor lazım doğum anında heyecanımi alacak doktor lazım ebeler lazım benim diktorumda çık şükür oyke o yüzden heycanim yatisiyir korkum diniyor hem herşeyiyke daha iyi ama bu her dewlet hastanesi için diyemem iyikeride wardr en azından bir skntim olsa doktoruma ulasabikiyorum