Lenasnmz İlk ölçümün olması gereken, Yetişkinlerde normal kan şekeri değeri açlıkta 70-100 mg/dl, tokluk durumunda ise 70-140 mg/dl’dir.
Lenasnmz Slc oo baya yüksek doktorunuzla görüşün diyet ve insülin verirler bende öyle oldu, benim açlık 100-102 çıktı 4 di insülin başlandı, tokluk asla 150 nin üzerine çıkmıyor oysa ki… Şifa diliyorum.
OguzMoms Slc Yemekten 2 saat sonra olcmeniz gerekiyor. Yüksek sekeriniz gebelik şekeri var sanırım Max. 140 olması gerekiyor tokluk sekerinin
Lenasnmz Minikmucizelere harika bir değer gün gün yaz yediklerini mesela yeme düzenini oluştur kendi kendini, mesela ben yumurtayı omlet yapıp yediğimde daha yüksek çıktığını keşfettim tereyağlı kızartma falan diye belkide glisemik indeksi yüksek besin oluyor ya direk sekerimde değer olarak yükseldi ilk bir haftada hep yediklerimi yaza yaza ne yükseltiyor ne yükseltmiyor keşfettim… Benim son 6 haftam hayırlısı ile hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi 💐
Minikmucizelere Lenasnmz sadece sabah ac ve kahvaltidan sonra bakiyosunuz dimi aksam falan bakmaya gerek yok dimi
Lenasnmz Minikmucizelere yok benimki 3 öğün yazılıyor yemezssen tabiki yazılmıyor takip defterine… bazen geç kahvaltı ediyorum öğlen yemeği yemiyorum mesela direk akşam öğünü açlık tokluk birde benim doktorum yemek yedikten 1 saat sonra Türkiyedeki doktorlar sanırım genelde 2 saat sonrasına baktirtiyor her ülke ve doktor uygulaması farklı bence sen doktorunu dinle…
Minikmucizelere Lenasnmz ya aslinda doktorum sey dedi sadece suyun birazcik fazla bi kac hafta aclik tokluguna baktir dedi saglik ocagindaki ebe iki saat sonrasini bak dedi kendi doktorum herhangi bi sey dememisti
Lenasnmz Slc 4 kez mi hmm …baya yüksek ozaman… ben sadece gece yatmadan önce 4 doz Lantus yapıyorum. Şifa diliyorum zor stres yapmamaya çalış 🫶
Melike_4949 Slc insülin kullanmanız gerekiyor yediklerinize göre bu kadar çıkmaması lazım baklava yediğimde bile en fazla 160 170 çıktı