Kızlar tam 35. haftamda nst ye girdim 2. Girisim ilkinde sancı çıkmamişti bu sefer biraz çıktı doktor ritmik olursa dikkat et takip et dedi ama sancının ne oldugunu tam anlamiş değilim bazen bebis hareket ettiginde kasik kisminda batma gibi oluyor sancı o mu acaba 🥲