GlstnMrt Kızlar sezeryandan sonra boynunuz tutuldu mu ağrıdı mi bel de eşlik edince hiç dayanasim yok şuan neler uyguladıniz naptıniz da gecti nolur söyleyin benim gibi yaşayıp geçiren varsa
guzelanne01_ GlstnMrt zamanla geçiyor canım bel ağrısı oluyor bendede özellikle yattıktan sonra kalkerken ağrıyor sonra geçiyor zamanlda azalıyor doğumdan sonra bol bol nescafe ve türk kahvesi iç baş ve bel ağrısına yardımcı doktorum söylemişti
xbebegimx GlstnMrt ben genel anestezi oldm ilk gun boynm omzum tutuldu nescafe,kola, iyi geldi narkozu atinca kndi gecti 2 gun surdu ama su odemler ve yara sizlamasina bi turlu care bulamadm
Arassimo Evet hem de cok kotu agridi iki uc gun sonra geciyor ne yaptysam olmadi sicak havlu agri kesiciler masajla ovma hic biri ise yaramadi :(
GlstnMrt xbebegimx bende de ödem ve şişlik çok kaldı dikislerim ağıriyor o yüzden korse de kullanamıyorum
xbebegimx Yazmelegi_ bnde genel oldm da szde de cok fazla odem oldu mu ayakta bacakta, gobegim indi ama dikis yeri hala sis gbi 4 gun once dogum yaptm bnde hep boyle yarali kalcakmism gbi hissediyorm😢
Yazmelegi_ xbebegimx ödem çok olmuştu 1 hafta en geç 2 haftaya geçer dikis yerim benimde hafif şişlik var zamanla geçermiş