Halemsrl Merhaba arkadaslar 30.haftadayiz doktorum decavit yazdi ondan önce farkli hap kullaniyordum.. decaviti kahvaltidan önce mi yoksa kahvaltiyla birlikte mi aliyorsunuz ve yan etki yapti mi sizlerde ?
KuzeyinAnnesi10 Halemsrl ben gece uyurken içiyorum canım 😘 etkisini görmedim 3 ılac iciyroum 3 ünü de gece içip uyuyorum ben
Sevgi1985 Halemsrl kahvaltıdan sonra kullanıyorum yan etkileri yoktu ben ilaç kullanamıyorum her ilaca alerjim var ama decavite hiç olmadı 2 hamileliğin dede kullandım