Mehtap35 benim kızım ocak doğumluydu hastane çıkışı almıştım 11 li baya giydi 2 takımda 5 li aldım gerisini normal alt üst takım aldım ayaklı takımları 1 aydan sonra giydirmeyi sevmiyorum rahat hareket edemediklerini düşünüyorum bol bol alt üst takım çıtçıtlı badi Askılı olarak uzun kollu olarak aldım …az al hemen büyüyorlar düşüncesinide sevmiyorum Sürekli üst değiştiriyorsun niye sıkıntıya girimki ilk ayda giydiği alt ayaklı olan takımları 0-6 alıyorum gerisini 1,5 yaş alıyorum((E bebekten alıyorum ben kalıpları küçük 1 beden büyük alıyorum )diğer mağzaların bilemiyorum yani🫣