Abikardes12 Tebrik ederim sizi benim oğlumda soldaydı sol kızı temsil eder der buyuklerımız ama bnm oglum olmustu 😍
Abikardes12 Berraeray1 benimde tüp bebek 2: transferımı oldum 8 sinde bende vajınal kalp atısını duymaya gıdıcem ınsallaj