Hllkrc Kızlar 6 hafta 3 günlük gebeyim 2-3 gündür belim ve karnım ağrıyor sizce normal mi dr pazar gel demişti gitsemmi bugunfen
neanladinyurdagull Hllkrc normal normal endişelenmeyin.İlk başlarda ve sonlarda ağrılar sızılar adet olucakmış gibi kramplar hep oluyor.Yeterki kanamanız yada başka birşeyiniz olmasın ama dayanılmayacak gibiyse elbette gidin
Abikardes12 Hllkrc bende 5+4 üm kese gördüm kasık agrım ve bel agrım var bebek tutunmaya calısıyor normal dedı doktor ama tabıkı fazlalasırsa gidin
Hllkrc neanladinyurdagull yok dayanılmıcak gibi değil sadece endişeleniyorum. Kanama vs yok. Geçen hafta pazar gittim içte biraz kanama gördü iğne vurdular pregestoron verdi
Zeehraaaa Kırmızı parlak renkte kan olmadığı surece korkma tutunma zamanı dikkatli ol kritik zamanlar