Zeynp
Biz 28+6 olduk ve doğum 28 şubat görünüyo, iyiki 29 çekmiyo bu yıl😬😂 bi gün sarksa 4 yılda bi kutlicaktı doğum gününü😂
Ben sabahları bel ağrısıyla uyanıyorum artık ama kalktıktan yarım saat sonra fln geçiyo şükür.. mide ve boğaz yanması hat safhada🙄 ha bi de ayıptır söylemesi özel bölgem ağrıyo sık sık yaa.. böyle ezik ağrısı gibi..😖 sizde durumlar nasıl?