DenizErdal Merhaba kızlar ben Folio isimli folik asit kullanıyorum 5haftalık hamileyim iki ay önceden başlamıştım şimdi bir iki haftadır çok afedersiniz küçük abdestim de ağır bir koku var başka bir ilaç almıyorum ona yoruyorum böyle bir şikayeti olan var mı🤔
Aliiss DenizErdal ben gebelikten 8 az önce başlamıştım gebeliğimin de 3. Ayına kadar kullandım hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım belki yediğiniz şeylerden dolayı olabilir
Heisenberg DenizErdal ilaç yapar mı bilmem ama bende hamile kaldığından beri aynı sorunu yaşıyorum. Bir de çok su içmeme rağmen çok koyu rengi🤷🏼♀️ Muhtemelen hamilelik yüzündendir diye düşündüm ben hep malum hormonlar 🙄
Gulmira DenizErdal bence böbrekden doktora git bobreklerini gostar ayni durum bendede var böbreğimden ateşim 37 derece oluyor 3 haftalik hamileyim 5 gunluk ilaç tedavisine başladm allah şifa versin sanada bebek bekleyenlerde
DenizErdal Aliiss benim ilk gebeliğim pek fazla bilgim de yok korktum bende birde herkes sanırım farklı isimle folik asit içiyor ama hepsi aynı işlevi görüyordur demi
DenizErdal Heisenberg evet zaten normalde kokulara karşı hassastım şimdi daha berbat oldum erken mi beşinci haftadan bilmiyorum ama şimdiden baya zorlaştı sağlıkla gelsinler de biz zorluk cekelim 😍😂🙏
Zelihaaydin21 DenizErdal tlhmrv Uzanıp kanepeye kaldırıyorum pek bibetkisi yok ağrım 2 3 saat sürüyor sonra kendiliğinden duruyor ilaç olarak da ağrıların durması için bir toz yazdı pek bı faydası yok gibi
AlininAysesii O koku problemini ben de yaşıyorum maalesef, belki de koku hassasiyetinden ötürüdür bilemiyorum 🤷🏼♀️
Kbrercn Ben henüz kontrole girmedim ama Cuma günü giricem ozaman verir galiba doktor. Benimde 6.haftama giricem doktor ilk Aydan alttan ultrason istedi ben istemedim düşük riski yüksek oluyo alttan ultrasonlarda o yüzden henüz kontrole gitmedim biraz büyümesi için normal ultrasonda belli olur diye