Demetgd Kızlar lütfen yaşayanlar cevaplayabilir mi kürtaj sonrası ilk regli çok mu gelmesi lazım rahmin temizlenmesi icin? Benim şuan az az ve kahverengi geliyor kırmızıya dönmedi dönecek gibi de durmuyor. Normal mi
1palyaco Demetgd ben kürtajdan 25gün sonra olmuştum böyle rengi kahverengine dönüktü hatta bazen çamur gibi oluyordu . O adetim hemen hemen öyle geçti arada kırmızı oluyordu 16gün sonra tekrar oldum o normal regl kanaması gibi oldu.
Demetgd 1palyaco Ay Allah razı olsun siz yazdınız 🙏🏻💐 Doktora da bunu sormak istemedim normaldir ben takiliyorumdur diye. İlk böyle olması doğal birşey ozaman çok sağ olun 🌸
1palyaco Demetgd bende korkmuştum ama doktorum normal dedi hatta benim adet düzensizliğim bile oldu dört ay boyunca 25 16 30 21 şeklinde ilerledi . Korkmayın yani düzensizlik olsa da ama yine muayene ettirin tabi kendinizi . Çok geçmiş olsun 😍🌸🌸