7 aylık hamileyim 1 yaşında kedim var 1 yıldır bizimle normalde çok uysal bi kedi ama büyüdükçe ısırma huyu edindi gece uyurken bile bir anda ısırıyo saldırıyo oyun amaçlı yapıyo ama canımı yakmaya başladı durduk yere yapıyo sonra yine sırnaşıyo aklıma bebek geldi bebeğim doğunca onada böyle yapar mı acaba evde bebekle kedi besleyip tecrübe eden oldu mu ?