Seval0sevall
Canim bende Regelden hemen sonra başladım ilk gün aşiri yaptım sonradan hergün degerlendirdim çünki iki defa yumurtlama gördüm dünde sondu son yumurtlamayı gördügüm zamandı bende yastık koydüm kalcama baya aktı ama bisey olacagini düşünmüyorum sonuçda hepsi akmiyor bu arada bat 14 benim nezaman yapsam gebelik testi cikar