Merhaba güzel anneler. Şükür 28. Haftaya geldik bugün dr rendevum vardı kızım 1214 gr 37 cm olmuş çok mutlu oldum. Tahmini olarak 3200 filan doğar dedi 5 ocak tahmini doğum ve 2. Sezeryan olacak 38 de alırız beklemeyiz dedi. Şimdiye kadar 65 le başladım 68 olmuşum 3 kilo almışım hiç kilo alamıyorum diye üzülüyordum. Ben çok sağlıklı iyi değilim kusmalar devam ama kızım iyi daha ne isterim ❤️