Polatalemdar Zseda Allah razı olsun ❤️❤️🌹🌹sizede hayırlı olsun inşallah sağ Salim kucağınıza alın inşallah
Elif3333 Zseda ben 4. Haftada keseyi gördüm küçücüktü 🥰 son adete göre 5+2 falan olması lazımdı geç dollenmeydim yani :)
hsizyl Zseda benimki geç döllenmeydi ilk oğlum bi sıkıntı olmadı zten hep önden gidiyodu hafta olarak
Meli-sa Zseda benimkide geç döllenme olmuş normalde 10 haftalığım bugün kalp atışı için gittim doktoeum 8+5le uyumlu dedi bir sıkıntı yok dedi gayet iyi dedi