Plnmry Merhaba arkadaşlar 8 haftalık gebeyim ve tiroid 3.05 yüksek çıktı. Doktorum levotiron 25 mg yarım ve jodid başladı. İçim hiç rahat değil bebege zarar gelmesinden korkuyorum. İlacı içip hemen düzelen ya da başına gelen oldu mu
mervisk Plnmry bende gebeliğin basından beri kullanıyorum her ay kan verip baktırıyorum bir süre sonra 25 mg yetmedi 50 ye cıkarttık. Korkmanıza gerek yok ilacınızı kullanın yeter
Baharoloji Plnmry ben iki gebeliğimde de kullandım doğumla normale döndü değerler bu hormon ilacı zaten ekstra bir şey yok vücutta üretiyor şuan bebeğiniz aldığı için size yeterli gelmiyor o yüzden kullanmalısınız her ay tahlil yaptırın doz ayarlaması yapılıyor bazen artıyor
Minikruyam Plnmry gebe kalmadan önce 4du ilaca başladı doktor 0,95kadar şuan gebeyim 3.5aylik şuanda da 2lerde ama doktor doğum oluncaya kadar kullanan demişti bence zararı olmaz tiroid yüksekliği daha zarar bebege
Elahh14 Bu ilaç değil ama başka bir ilaç kullandım 9 haftalık falandım ilaca başladığımda şuan 40 haftalığım hiç Bırakmadım doğumdan sonra bırakacaz dedi doktor değerlerim düştü ama önemli bi durummuş tekrar çıkmaması için kullanıyorum
Plnmry Elahh14 şimdiden hayırlı doğumlar dilerim sağlıkla kavuşun bebeğinize. Peki bebekte herhangi bir sıkıntı yarattımı kusura bakmayın çok tedirginim böyle soruyorm ama
Yarenbyz53 Bende kullanıyorum benim 11.92 falan değerim 50 mg ile ilaca başladık 3 hafta da bir kontrole gideceğim duruma göre de ilacın dozunu yükseltecekler
Fidanbirinci25 Yarenbyz53 merhabalar benimde 8.9 çıktı ilaca başladı bugün doktor levotiron 75 mcg verdi ama içim hiç rahat değil çocukta zeka geriliği olabilir dedi çok korktum
Plnmry Baharoloji doktor direk bebekte zeka geriliğine neden olur hemen ilaca başlamalıyız diyerek o kadar korkuttu ki o an donup kaldım sonrakı soyledıklerını hatırlamıyorm bile yorumunuz için teşekkür ederim
Baharoloji Plnmry maalesef yapabiliyor ama o kadar yüksek değilmiş benim ilk öğrendiğimde 6 idi ilaca başlandı hemen ikinci gebelikte direkt ben baktırdım ilk hafta yükselmeden başlanmıştı ihmal edilecek bir şey değil