yarendt Parsmommy ben 22. Haftaya randevu aldım Kasım sonuna denk geliyor. Doktorum 19-24 hafta arası yapılabileceğini söyledi ben 22. Haftayı tercih ettim 🌸
Ozlemkaan RM0 bir adet prenses geliyor inşallah 🌸 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💕
C9-3_g Sezeryan olucam için Martin ilk haftasında dogum olucak inşallah yani hesabıma göre 5 Mart ta tam 38 haftalık oluyorum
Parsmommy RM0 aaay iki gün var aramızda 💕 benim normalde daha erkendi ama eşim görevde oluyor o haftaalrda o sebeple 23 e almış olduk ama 18-24 arası diyorlar ya doktorda uygun tarih demişti ☺️
Mervs RM0 bizimkinide doktor çömeliyor dedi 😀 cinsiyet önemli degil hayırlısı ve sağlıklısı olsun tek duamız 🤲🏻