Sinemgndg RM0 Oğlum olucak allaın izniyle 13 Mart gözüyor şuan doğum tabi bu tamamen oğluma bağlı sezeryan mı normal mı karar vermedim daha
RM0 321hercai hayırlı uğurlu olsun sağ Salim kucağına almayı nasip etsin. evet benimde 29 Mart görünüyor ama maalesef cinsiyeti öğrenemedik arkası dönük göstermiyor çarşamba günü hastaneye gidecek bakalım gösterecek mi minik 🫶🏻🥺
321hercai RM0 amin inşallah çok teşekkür ederim:) Rabbim gönlünüze göre en hayırlısını nasip etsin inşallah sağlıkls kavuşun:)
Dnmzzeda RM0 Bizimde 29 Mart gözüküyor ☺️☺️ cinsiyetimiz 2 hafta önce belli oldu kızımız geliyor 👼🏻🥳💕