Karın agrısı olıyordu yürürken sanki birsey beni engellıyor sıkıntı yapıyordu.bıgun doktoruma geldim gaz varmıs.gazdan bebişi göremedi nerdeyse.hamilelikte olur dedi.normalde de zaten gazlı idim.kuru kayısı kuzu erik sabah ac karnına ve zeytinyagı ic dedi.var mı onerisi olan.nasıl rahatlayabilirim