Birbahargunu canım bende ilkten çok deterjan atıyordum çamaşırlarım sanki yağlı kalan bulaşık gibi gergin gergin oluyordu, sonra fatihbanktan deterjanın minimal düzeyde tutulması gerektiğini duydum azalttım hakketten çamaşır kalitesini en iyi düzeye çıkarıyor, bence sende azalt. deterjan gözünde sıvı deterjan apartı, toz deterjan aparatını iyi kullan, bazen toz deterjanla yıkarken aparat düşüyor, deterjan çıkışı sağlanmıyor o zamanda iyi yıkamıyor, çamaşır makinesini ayda 1 temizleyici kullan marc olabilir başka marka olabilir eminim düzelicektir. birde şu şikayeti çok duyuyorum çamaşırlar kokuyor diye, program biter bitmez kapağını açın nem içerde kaldığı için koku yapıyor (deneyimlerim bunlar inşAllah fayda görürsün canım)