7-8 günden beri sağ kasığımda ağrı var gün içinde gel git yapıyor sürekli uyuklama ve göğüs ucumun o kahverengi yuvarlak kısımda genişleme ve koyulaşma var adetim bugün itibariyle 3 gün gecikti gelen giden yok biz en son adetim bittiğinden yumurtalamadan 1 hafta sonraya kadar hep değerlendirdik bebek için dün akşam otururken çok ağrı yaptı kasığım geçti ama şimdi otururken ve yataktan kalkarken ağrıyo sağ kasığım uzanırken bişey yok ama sanki orası geriliyo böyle kasılma var yani sizce bebek midir hafif bel ağrısı da var ama her zaman değil benim en net belirtim sağ kasığımın böyle yapması doktora gidicem pazartesi ama korkuyorum kist falansa diye