Kızlar 38+1 de doğum yaptım kontrole diye gittim suyum azalmıştı ve bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı sezeryane alındım.
36 haftalıkkende çok ağır hasta oldum kanımda enfeksiyon çıktı şimdi bebeğim küvezde solunum sıkıntısı var. Hemen iyileşir mi bugün daha 3. Gün eve geldim ama morelim çok bozuluyor 😔😔