Bebegimibekliyorum000 Arkadaşlar ben bagkurlu işverenim. 32.haftada alınan çalışamaz raporu iş yerimin olduğu şehirden mi almak zorundayım her ilden alabilir miyim yoksa bilgisi olan var mı