Rukoss Metotreksat iğnesi olan var mı kızlar birinci iğne oldum kalçadan ikinci iğne nerden vuruluyor
merii10 Rukoss iğne snrasi değer biraz artışa geciyr ve 4. günden snra yavaş yavaş düşüyor eğer beta hcg değeri iğneden snra yeteri kdr düşmezse 2. doz yapiliyr geçmiş olsn bnde 2 yıl önce oldum 2 doz çok şükür snra düşmüştü
1ciftyesilgoz Tek doz oldum bende. 4. Gğn değer artıyor sonra yavaş yavaş düşüp sıfırlanıyor. Sıfırlanması değerin yüksekliğine göre 1 ayı bulabiliyor . Sonrasında 3 ay afet düzensizliği yaşadım normal olarak . 5. Ay da gebe kaldım 🥰🙏
Lalelale1 Rukoss hemen düşmedi yavaş yavaş düştü değerim düzenli düştüğü halde iç kanama geçirdim maalesef operasyon geçirdim öyle sıfırlandı 😓
Mercan_35 Lalelale1 çok geçmiş olsun peki gebeliğinizin kaçıncı haftasıydı,ağrı kanama varmıydı?Benim tüp bebek 6+2 oluyor şu an ama doktorum kimyasal dedi.Devlette doktor Allah korusun dış gebelik dedi.Ama kendi dr um hayır dedi🤔