bitanemiz24 Kızlar 16 haftaya girdim sanki karnım yumuşadı bebeği hiç hissetniyorum korkuyorum normal mi kasık ağrım olurdu oda yok
Rumeysaaa67 bitanemiz24 bende öyle hissediyorum yataktan kalkınca ama yemek yiyince sabah bı sisiyo patlıycak gibi benim 2. Gebelik olduğu için arada pıt pıt hissediyorum sırt üstü yatinca😊
Esra_4774 bitanemiz24 çok normal bazen bendede öyle 17 ye girecem yarın bazen sertlestiriyor bazen yumuşacık uyudugunda yumusuyor sertlesince doktor hareket ediyor daha küçük olduğu için hissetmiyorsun o sertleşmeler hareket dedi :)
bitanemiz24 Rumeysaaa67 normalde hep sert durmuyor demi bu haftalar başka belirtiniz varmı ağrı sızı gibi
Merveeemsiii bitanemiz24 ben 21 haftalığım sabahları özellikle benimde yumuşak oluyor normal bence bu
Rumeysaaa67 bitanemiz24 yok özellikle yataktan uyanınca yumuşacık oluyor kahvaltı falan derken düzene giriyor 😊
bitanemiz24 Esra_4774 çok teşekkür ederim hiç uyuyamadım taktım aslında hep ağrılı lekelenmeli geçti sonra birden iyi olunca o korkuttu diyorum belki kanama alanları bitti ondan iyyim
Esra_4774 bitanemiz24 inşallah çok daha iyi olursunuz Rabbim sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲