Dün doktora gittim kanala girmiş bebek, çatı muayenesi yapıldı açılma yok, çatı da da açıkçası canım falan hiç acımadı rahatsız edici bir durum sadece aba çocuğun çıkacağını düşünecek olursak hiç bir şey dedim hatta böyle bir şeymiş miş ya abartılmış sanki diye söylediğimde bağırmayan 3. Hastamızsınız dedi😅 neyse işte her şey yolunda normal düşünüyorum ama haliyle korku dava var yapabilir miyim dayanabilir miyim ? Güçlü müyüm falan filan , sezeryanda da zorluk var tabiki ama onu daha bi kaldırırım gibi düşünüyorum o yüzden normal beni korkutuyor ama her şey yolunda doğuma müsaitsem bunu yapabilirim benim içinde iyi olacaktır diyorum. Kafamda deli sorular anlayacağınız. Sizde durumlar nasıl bakalım belki destek oluruz birbirimize