Ayshenur Lilya1232 gece yatarken 2 tane içiyorum ben benim ağır geçiyor zararı olsa hiç yazar mı ilk hamileliğimde son gününe kadar kullandım kullanabilirsiniz biraz uyku yapabilir
Parsmommy sevaldqn1 yani şöyle yan etki sormayı anlarım atiyorum baş dönmesi oluyor sizdede oldu mu vs ama doktor verdi zararlı mı demeyi mantıksız buluyorum burdn zararlı kararı çıksa atmayacak mı 🤦🤦
AleynaResul Lilya1232 rahatlıkla kullanabilirsin hiç bi zararı yok 5 ayıma yakın kullandım doğuma kadar kullananda var :)
fizikcianne Lilya1232 bebeğe zararı yok hatta içerisinde vitaminler var bu ilacın :) ben 6. Haftamdan beri kullanıyorum suan 36 dayım hala kustugum için mecburum ama beni bir o rahatlatıyor
sevaldqn1 Parsmommy tam olarak bende bundan bahsettim işte ama duygusalığa hamileliğe bağlanmış konu bilinçsiz şekilde yorum yapmaları zaten insani sinir eden şey
Parsmommy sevaldqn1 bende çok alakalı bulmuyorum cidden soruda anlam yok ayrıca prilamla alakalı açılmış bir çok başlık var zaten