Kızlar doğum yapalı 5 gün oldu, 2 gündür sol göğsüm taş gibi sağıyorum süt geliyo biraz ama bebek asla memeyi emmek istemiyor. Tadı ile alakalı olduğunu düşündüm. Çünkü sağ taraftakine göre rengi de daha açık.
O kadar büyüdü ki patlıcak gibi duruyo ve çok ağrı yapıyor. Sıcak ve soğuk kompres masaj duş herşeyi denedim, ne kadar sağsam da asla rahatlama olmuyor.
Tavsiye edebileceğiniz herhangi bir şey var mı ?