Bal kabağım ile son 99 günümüz kaldı. :) son 99 u görür müyüm cok uzun sürec diyorum. 2. Trismester olağanca hızda geçti. Bebeğimle ilgili hemen hemen her sey tamam. Her seyi en güzelinden yapmaya çalıştım. Bebeğim insallah sağlıcakla yuvana gelip bize ve vatanina hayirli bir evlat olursun. Annen ve baban seni cok seviyor 🥰