Ozge5541 alttan ilaç vermişlerdi daha yeni şu an suni sancı bağlandı. Hemşire 15-20 dakikada bir gelip hal hatır soruyor yarım saat nst deyim daha sonra yürümemi hareket etmemi söylüyorlar. Öğlen ve akşam iki kere yemek yedim istediğimi yiyip içebiliyorum. Telefonum çantam her şeyim yanımda. Kadın doğum servisinde sancı bölümündeyim şu an. Servisin kapısına çıkıp eşimi görebiliyorum 🥰 bir de bir tanıdığımız refakatçim var yanımda💜 giriş yaparken kan aldılar acilden giriş yapmıştım. Serviste de idrar tahlili verdim 🥰