Meleklerkorusun Hangi marka yada magazadan almaliyim tecrubeli anneler bakarmisiniz ? Ince fileler güvenli degilmis galiba kalin olani onerirmisiniz
tugba_2365 Meleklerkorusun ben kızımda köpüklü fileleri kullandım. Çok konforlu ve rahattı. Tek başıma yikayabiliyordum. 2.cocugumda da köpüklü file kullanacağım. Ebebekten almistim diye hatırlıyorum.
LavinsMom Acaba filede yikamak cok mu zorunlu ben bacagimda yikamayi dusunuyorum acikcasi ya da elimde esimle birlikde.
Flankes LavinsMom ben de öyle bir video görmüştüm çok kolay göründü, dusakabine küveti sığdırmak bir de kendimiz sanki daha zor olur..
tugba_2365 LavinsMom hiç bir şey zorunlu değil ama zaten sık yikayacaksiniz bebeğinizi, bacakta yıkamak ne kadar konforlu olabilir ki. Ben kuvetini salona koyup kışın da kendim yıkıyordum gün içinde öyle uyutuyordum mesela.
Meleklerkorusun prensesannesi__ aa ölçüleri var galiba daha küvetini almadim ama once kuvetmi almaliyim yer kaplamasin diye sona biraktimda
Esraabbaa prensesannesi__ merhaba ne kadar zamandır kullanıyorsunuz acaba? Ben de bundan almayı düşünüyorum da zamanla açılıp içindekiler döküldü mü diye merak ettim
Rozeeee Esnek oluyor takma yerleri va standart ölçü bildiğim kadarı ile ama yine de önce küvet alın daha sonra ölçüye ve göre köpük alabilirsiniz
prensesannesi__ Esraabbaa oğlum 2 yaşında 8 9 ay kullandım sorun yaşamadık arkadasıma verdim 3 4 aydır da o kullanıyor bıde bebeğim baya kilolu bebekti ona rağmen sorun yaşamadık biz şimdi kızıma da sipariş ettım
LavinsMom Flankes evet bizim banyo kucuk mesela hem sanki daha cok ugrastirir . Ne kadar zor ola bilirki sonucta yapanlar var. Ha korkup yapamayanlar ola bilir ama hastanelerdede elde yikiyorlar zaten demekki ola biliyor
Flankes LavinsMom bilmiyorum ki ben de çok gerekli görmediğim şeyleri almama taraftarıyım bu bana çok gerekli gelmiyor dediğiniz gibi gereksiz yer kaplıcağını düşünüyorum
LavinsMom tugba_2365 ama bana bacakta ve elimde yikamak daha kolay geliyor. Yani kucuk banyomuz suyu acinca icerisi sicak oluyor. Zaten elimde yikamak istersem esimle yapa bilirim suyu tutar falan. Bana boyle daha rahat geliyor zaten kucucuk tertemiz bebek tertemiz oluyor hemen 😍
tugba_2365 LavinsMom yani ben uzun süre kullandım, çok da güvenli ayrıca. İnsan ilk zamanlar daha tedirgin oluyor büyüdükce de ağırlığının artması ile farklı bir süreç, siz bilirsiniz tabi.
LavinsMom tugba_2365 yok ben hic tedirgin degilim aksine bu konuda yurek yemis gibiyim 😄 belki de ondan bana daha rahat geliyordur