Kızlar 38 haftalığım dun doktor alttan muayene etti kanaman olabilir dedi dunden beri kanamam var her tuvalete gittiğimde bu arada ilk alttan muayene değil diğerlerinde hiç kanama olmadı bunda oldu ben sanıyordumki bir kere bi kanama olur durur ama durmuyo dünden beri acaba doğum mu başlıyor yoksa normal mi