Kızlar bebeğim 32+5 te. Dün doktora gittim 2200 gram ve 34+3le uyumlu çıkıyor. Hiçbir sağlık sorunum da yok zaman zaman nadir de olsa yalancı kasılmam sertleşmem oluyor. Önlem olarak da nst girdim hep temiz çıkıyor. Daha doğum pozisyonu almadı. Ama doktorum sürekli oğlun 37+4te geldi bu da erken gelebilir diyip resmen riskli gebelik hissi yaratıyor bende. Bir şey mi görüyorsunuz diyorum hayır tedbir diyor. Psikolojim bozuldu.