Burnunuzu nemli tutmanız lazım . Bende aynı sorunu yaşıyorum. Yatmadan önce sıcak suyun bunlarında bekliyorum. Yüksek yastıkta yatıyorum. Sıcak suya bazen birazcık vikis koyuyorum. Ama en mantıklısı buhar makinası almak gibi . Çünkü kış aylarına giriyoruz ve havadaki nem oranı iyice düşüyor. Havanın kurulduğundan oluyormus