Blackkcat Mercimeek ben de bu sabah açlığı ölçeyim dedim 108 çıktı🫠bundan önceki hamileliğimde de gebelik şekerim vardı sanırım yine olacak,daha 19.haftaya yeni giricem diyetle toparlamaya çalışıcam,bana 90ı geçmese güzel demişti doktorum açlığı
Mercimeek Blackkcat 96 çıktı benim :( valla inşallah çıkmaz ya ben şeker yüklemesi de yaptırdım çıkmadı ama
Anne2509 Blackkcat merhaba gebelik şekeri varken nasıl bir diyet uygulanıyor. Sadece şekerli şeyler mi yoksa karbonhidrat meyve falan da yasak mı oluyor
Melike_4949 Anne2509 herşey sınırlı karbonhidrat yasak ekmek bulgur vs hariç tam buğday olanları tüketebilirsiniz meyvede sınırlı ekmekte diyetisyenle görüşün daha iyi olur tatlı tabiki yasak ama kaçamak yaptığımiz oluyor tabiki
Blackkcat Anne2509 canım diyeti diyetisyen veriyordu ben de yaptım mecbur evet karbonhidrat ve meyve yok gibi bir şeydi sınırlıydı aşırı şeker durumuna göre ayarlanıyor bunlar
Blackkcat Mercimeek doğumdan sonra inş yeriz özgürce,ben şu an tam başalamadım diyet işlerine ama dr dikkat dedi büyük ihtimalle bu hamileliktede çıkacak belli haftam küçük diye rahattım ama dikkat edicem artık
Blackkcat Mercimeek ben de öyle ya dikkat etmiyorum etmiyorum sonra kıvranıyorum şekerim çıkıyor diye dikkat etmezsem çıkıyor,bebeğimin suyu fazladı benim bundan önceki hamileliğimde sonra diyet yaptım suyu düzeldi yani bebiş için yapılıyor hwr şey😅