Babybelly benim olmuştu ama 37. Haftalarda falandı diye hatırlamıyorum bol su içmiştim bide Bi serum vermişlerdi bana benim hem şu hem gelişimi durmuştu ve beni renkli doplere göndermişlerdi acaba Bi sorun mu var diye bol su icmistim biseyler yemiştim ve havuç suyu iyi diye duymuştum o zaman yaptım bunları havuç suyu içmedim ama kısa Bi süre içinde geçmişti 2 güne birde nst ye çağırıyorlardi bide beni