ChubbyOrange tabii sen bilirsin ama herhangi bi lekelenme durumun yoksa bi daha kan vermene gerek yok bence direk gidip keseyi görmek içini daha çok rahatlatır sürekli değer hesaplamazsın 😊 hamile olduğunu unutup ağır işler , yükseğe uzanma gibi şeylere de dikkat et insAllah saglikla kucağına alirsin 😊