Aygy ben de sünnet diye biliyorum, bizim ailede her çocuğa yapılır. Hurmanın dış kabuğu soyulup zemzem suyuna batırılır. O yımşar. Sonra yumşayan hurma bebişim ağzında hemen hızlıca az bişi hezdirilir. Öyle ağzına zemzem filan damlatılmaz. Çocuğun kan şekerini düzenleyecği için sarılık riskini azaltıyor. Abartmadan yapmak gerek aksi sağlıksız olabilir. Ben de kitaplar okuyan mühendis bir anneyim, lütfen bazı tecrübeleri gerilik olarak görmeyin :) . Yapıp yapmamak sizin elinizde tabi